Az elérhető tréningjeinket itt találod

   
     Tanulj online marketinget!
Tap To Call

Országos egészségügyi marketing konferencián jártam

Az egészségügyi termékek hirdetése meglehetősen korlátozott az AdWords rendszerben, ám vannak lehetőségek kivételek kérésére – többek között erről és a hirdetések hatékonyabbá tételéről szólt az előadásom a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben országos konferencián.

Mindig nagyon izgalmas egy speciális piaci szegmens számára előadni, hiszen a célom mindig az, hogy a számukra legjobban használható tudást és információkat adjam át abban a 20 percben, ami az előadás megszabott ideje.

Bár az előadásom a legutolsó volt a sorban és fél 5-re megcsappant a lelkes tömeg létszáma, nagyon jó érzéssel töltött el, mikor a végén többen is személyesen megköszönték, hogy előadtam és azt mondták, hogy megérte engem is megvárni, mert az egyik legtöbb számukra használható infót tőlem kapták. Ilyenkor mindig elönt az endorfin 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

egy × 5 =