Országos egészségügyi marketing konferencián jártam
- 2015-02-25
- By Szaladják Linda
- Posted in Google AdWords
Az egészségügyi termékek hirdetése meglehetősen korlátozott az AdWords rendszerben, ám vannak lehetőségek kivételek kérésére – többek között erről és a hirdetések hatékonyabbá tételéről szólt az előadásom a Marketing, public relations és reklám az egészségügyben országos konferencián.
Mindig nagyon izgalmas egy speciális piaci szegmens számára előadni, hiszen a célom mindig az, hogy a számukra legjobban használható tudást és információkat adjam át abban a 20 percben, ami az előadás megszabott ideje.
Bár az előadásom a legutolsó volt a sorban és fél 5-re megcsappant a lelkes tömeg létszáma, nagyon jó érzéssel töltött el, mikor a végén többen is személyesen megköszönték, hogy előadtam és azt mondták, hogy megérte engem is megvárni, mert az egyik legtöbb számukra használható infót tőlem kapták. Ilyenkor mindig elönt az endorfin 🙂