Az elérhető tréningjeinket itt találod

   
     Tanulj online marketinget!
Tap To Call

Mutasd a cookie-dat, megmondom ki vagy!

Ezzel a címmel tartottam szakmai előadást a remarketing stratégiákról a III. Magyar Marketing Fesztiválon, melyen idén 1000 ember vett részt.

Szaladjak-linda-3-magyar-marketing-fesztivál

Az online marketing óriási fejlődésen ment keresztül. Mindannyian tökéletesen tudjuk, hogy nem az jelenti a fő eredményt, hogy hány látogatója volt a weboldalunknak, hanem természetesen az, hogy hány vásárlónk, feliratkozónk, ajánlatkérőnk, érdeklődőnk lett.

A vásárlási szokások az óriási online jelenlétnek köszönhetően megváltoztak és míg korábban azt mondtam, hogy az online marketing egy játék az online játszótéren, mára már online kalandpályaként is jellemezhetnénk.

Az egyik legnagyobb probléma, hogy még a releváns látogatók sem konvertálnak, a Nextopia legutóbbi felmérése szerint 68% a kosárelhagyók aránya.

A problémákra megoldást jelenthet a remarketing, azaz a weboldalon korábban már járt látogatók újbóli elérése hirdetésekkel. A rendezvényen 10+1 olyan remarketing stratégiát mutattam be, amelyből mindenki találhatott a saját online marketingjében hasznosítható megoldást.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenöt + 2 =