Az elérhető tréningjeinket itt találod

   
     Tanulj online marketinget!
Tap To Call

Magyar Marketing Fesztivál 2015. beszámoló

Ismét nagyszerű érzés volt 600 marketing iránt érdeklődő számára előadást tartani a Magyar Marketing Fesztiválon, amit ebben az évben másodszor rendeztek meg. Nagy volt számomra a kihívás, hiszen az előző évben én lettem a Fesztivál közönségdíjasa, a résztvevők engem választottak meg a legjobb előadónak és bár óriási büszkeséggel tölt el a mai napig, egyfajta súlyként is a vállamra nehezedett a siker 🙂

Az AdWords-ről ekkora létszámú közönségnek nem könnyű előadni, no nem azért, mintha nem tudnék akár három napig is beszélni róla, hanem a 600 ember között van 20, aki profin kezeli az AdWords kampányait, 100, aki kisebb-nagyobb sikerrel kezeli a rendszert, 100, aki tudja, hogy nem jól használja, 100, aki hallott már róla, de kevésbé ismeri és adott esetben újabb 100, akinek fogalma sincs róla, hogy mi az a Google AdWords.

Idén nagyon fontosnak tartottam a stratégia szerepét hangsúlyozni és azt a hármas rendszert megismertetni kezdőkkel és a rendszert ismerőkkel egyaránt, amiről azt gondolom, hogy mind az AdWords, mind bármilyen más online marketing kampány sikerességének az alapját képezik.

Ez az S-M-O, azaz a stratégia, a megvalósítás és az optimalizálás hármas rendszere. Az egyes pillérekbe tartozó szempontrendszerek kidolgozása és lépésenkénti megvalósítása leszűkíti a hibalehetőségeket és jóval hatékonyabbá teszi a kampányokat.

Több száz kampány és ezernyi hirdetésszöveg vizsgálatát követően ma már biztos vagyok benne, a hiba oka legtöbbször az, ha a rendszer valamelyik pillére vagy alapeleme hiányzik és anélkül fog valaki kampányépítésbe.

Nagyon örültem a rendezvény utáni pozitív visszajelzéseknek, mert számomra az a legfontosabb, hogy a mondanivalóm, ha csak 20 percben is, de sok új és használható információt ad az arra kíváncsiaknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

15 − négy =