Az elérhető tréningjeinket itt találod

   
     Tanulj online marketinget!
Tap To Call

Google AdWords szakértő

Megújítottam a Google AdWords szakértői vizsgáim! 

Google AdWords szakértőként azt hiszem ez a minimum, amivel bizonyítani tudom a hozzáértésemet és a tudásomat, azok felé, akik nem ismerik a munkáimat, vagy nem kaptak még tőlem referenciát. Két és fél éve teljesítettem először a Google vizsgáit, most a megújult Google Partners program AdWords vizsgáit is sikeresen letettem. 

Hogyan lehetsz Google AdWords szakértő?

A tanúsítvány csak egy papír a vizsga sikeres elvégzéséről, de releváns szakmai tapasztalat és tudás nélkül – ahogyan bármilyen más vizsga is – semmit sem ér. Ám tény, nem elég hozzá az elmélet ismerete, mert olyan kérdésekből áll egy-egy vizsga, amit gyakorlati tudás nélkül nem tudsz megválaszolni. 

Ahhoz, hogy egy ilyen tanúsítványt kapj a Google-től, két alapvizsgát kell sikeresen teljesítened. A „Google hirdetés alapjairól” vizsga anyagát az AdWords és az online hirdetések alapjai képezik, beleértve a fiókkezelést és a keresési hirdetések értékét. Mellé két vizsga társul (az egyik megléte követelmény a tanúsítványhoz), a Részletes keresés vizsga az AdWords kampányok kezelésének középhaladó-haladó szintű bevált módszereit kéri számon. A Speciális megjelenítés vizsga szintén középhaladó-haladó ismereteket kér számon, de ez a YouTube-on és a Google Display Hálózatán történő reklámozással kapcsolatban.

Ezekre épülhet a haladó videohirdetési minősítés, ami lefedi az alapszintű és bővített YouTube- és Google Display hálózati fogalmakat. 

adwords minősítés

Miért fontos a Google AdWords vizsga?

Nagyon sokan hirdetik magukat Google AdWords kampánymenedzserként, ám sajnos ehhez a számhoz képest csak a töredékük rendelkezik releváns szakmai tudással és tapasztalattal. Ahogyan számos más területen is, azt tapasztalom, hogy a kevésbé hozzáértők nagy bizalmatlanságot szülnek a hirdetőkben a Google AdWords hirdetési rendszer felé és ezen ügyfelek félnek újra az AdWords hirdetésekkel próbálkozni. Nem egy olyan kampányt vettem már át nagy ügynökségektől, akik nagyon magas összegekért gyengén működő, bevételt nem hozó kampányokat gyártottak. Azt gondolom, a bizalom elsődleges forrása lehet, ha valaki rendelkezik ezzel a minősítéssel.

Mit tehetsz, ha szeretnél Google AdWords kampányokat, vagy a meglévő AdWords kampányaidat akarod optimalizálni?

Ha szeretnél a saját kampányaidon levizsgáztatni, írj a linda@marketingkezdoknek.hu címre 🙂

Vagy vedd fel velem a kapcsolatot ezen a formon:

Név:*
E-mail cím:*
Miben segíthetek?:



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.